Wednesday, February 12, 2014

restoran dayang @ teluk batik, perak

seriyes awesome k!!~~

restoran tu macam agak tersorok sket tapi kalau perasan otw nak pi teluk batik tu ada signboard pasal restoran ni..hehe
mula mula sampai tgk macam restoran terapung je..siap kene lalu titian kayu yg agak panjang utk sampai ke restoran tu..dan yang penting kat bawah tu ada buaya !!*-^ eh silap! taktau la spesis reptilia apa, tapi nampak benda cam bentuk buaya lahh..so bila tanya kat pekedai tu, diorg kata situ takde buaya, mgkn biawak air =)
haha.menarik kann..sambil makan,sambil menjamu mata tgk kawasan sekeliling yg cantik dan hijau dengan siap ada tasik lagi kat situ..

Suasana dalam kedai tu mmg best..bersih je..dan sangat unik coz meja dia adalah meja kaca yang kat bawah kaca tu ada pasir pantai ngan kulit kerang dan siput :)
Siap ada dreamcatcher (ala yg macam dalam cite korea the heirs tu...) yang bergantungan kat tiang tiang kat situ..so bila angin bertiup je, maka berbunyi lah irama irama yg merdu dari situ..haha..ayat bersastera pulak~~

So, hari tu mmg saja pilih tempat yg dekat ngan tasik tu dengan harapan nak usha n tangkap gambar haiwan reptilia yang ala ala buaya yg ada kat dalam tasik tu..hehe..

Layanan pekerja kat situ pun memuaskan..harga makanan pun affordable n rasa pun sedap..overall mmg sangat memuaskan hati dan haruslah membawa org lain cuba kat situ pulak..hehe..

So, enjoy gambar gambar kat bawah ni :)








































xoXo ~

1 comment: