Wednesday, September 26, 2012

geram..grrrrrrrr

rasa nak ngamok dah ni..teruk betullah bahagian pengurusan UMSC ni..
hari tu dah buat op and dah settle sume bayaran sebelum discharge.
TUP TUP after tiga bulan dapat call cakap ada benda yg diorg lupa nak include kan dalam bayaran tu..logik ke??

boleh caye ke?betulke mmg ada guna alat tu??haih...........
kalau macam ni laa pengurusan korang,memang aku tak recommend lah kat org lain datang kat sini..teruk betul..cuai pulak tu..macam mana korang buat keje ni????korang tak check betul betul ke sume list bayaran tu masa discharge hari tu????

aku mmg tak puas hati dengan pengurusan diorang ni..kalau tak memandangkan nak buat op kat situ sebab aku kenal dr kat situ,mmg tak sanggup la nak buat op kat sini.hish....

tengok lah nanti, lepas enam bulan, call pulak nak cakap ada apa lagi diorang tertinggal nak kira.mmg teruk dan tak sistematik langsung....

bukan isu taknak bayar pun..sedangkan dua puluh K lebih pun kita boleh settle kan, ni pulak yg ratus ratus je..cuma korang (staff yang berkenaan) kene lah buat keje tu sistematik n betoi betoi..jangan sambil lewa je.

haihhh..kecewa betoi.

hmmm...one more thing, bukan tujuan aku tulis kat sini nak down kan bisnes diorang ke apa, just nak luahkan rasa kecewa dalam blog ni yang da macam diari aku...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment